Fyllt på lagret!!

En resa till Stugsund och påfyllning av mitt garnlager blev det på lördagen
Man kan ju inte säjja nej till mera garn när de kostar endast 5 kronor nystanet
trots att jag redan har massor av garn hemma.
Älskar ju garn!
Härligt Härligt Härligt
 
Kikade in på "Dollars" också en sväng
Där köpte jag lite förbruknings artiklar (disktrasor,städmedel,bomullstussar,ljus mm..)
och en fin låda som jag ställde olivträdet i.
De var verkligen fina fanns i olika storlekar från 0,5 l och uppåt.
 
När jag kom hem åkte jag ner till mamma med lite svampsoppa och smörgås eftersom hon är sjuk,
förkyld och febrig, stackarn....
Hoppas det går över snabbt, men otroligt många är dåliga nu.
 Sedan kom Edvin och vi kollade på lite TV
Ja, sen var det bara att säjja GodNatt och lördagen var slut.
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men se där så fint det blev med olivträdet i måttet, får jag kanske härma sen då mina pärlisar dött,... Å så billigt garn, förstår att du bunkrade! Här har jag gjort min sockerfria månad nu så oj vad gott det var med en blit kladdkaka ;-P Ska unna mig sött EN dag i veckan nu, annars vara strikt och försöak komma igång med träningen. Inga nötter blri det för mig, är ju nötallergiker :-/ Lite trist. Önskar dig en fin start på veckan <3 KRAM

2013-01-28 kl. 13:18:29
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design