Hängaren på plats....

Äntligen har paketet med hängare och de små fåglarna kommit
Beställlde det för jul,men blev nåt fel på "vägen" så allt blev försenat.
Hade beställt fåglarna vita på vit gren men fick dessa svarta på brun gren (orkar inte skicka tillbaka dem så de får duga).
Fyller nog på med vita eller rosa senare.
Eftersom vi inte har någon riktig hall utan en öppen planlösning med kök/hall så blev det här riktigt bra
Som ni kanske redan vet så är jag smått galen i "träd" i alla dess former
Så den här hängaren som är som en björkstam är en fullträff i min smak!!!!
 
 




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Fint!! Lite nytt piggar alltid upp. Jag/vi "skickade med" dottern en vit låg bänk som var relativt ny nu när de flyttade och det är verkligen något som fattas i "hålet" efter den. Får se när vi (läs mannen) kommer till skott och kan fixa en ny till oss. Den var lite bred skulle täka mig en mer byro/sidebord.. Alltid finns det något man vill ha..

2013-01-21 kl. 19:21:26
URL: http://farmoringrids.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design