Tiden springer fort fort!!!!

  
Halloj!
Hinner inte riktigt med bloggandet just nu
 
Men här kommer ett inlägg och lite bilder.
Lastpallar kan man göra mycket fint av, detta har vi gjort under veckan av några lastpallar
Ett bord och ett planteringsställ att ha på väggen
TOPPEN!
 
Haft Trulleman och Wilton på besök
Mycket bus och skoj
Fyllde poolen i helgen
Gräsmattan växer så det knakar, så att klippa den tar ju sin tid det också
Tomaterna är utplanterad och växer också så det knakar.
Men inga grönsaker har kommit i jorden ännu, får se hur det blir med den saken nu....
 
Har varit till läkaren igen(en annan läkare denna gäng) med min onda höft/ljumske och knä
Han skulle skicka remiss på röntgen
Har dragits med detta i över ett år nu...Bläääää...
 
På skolan  tränar vi till skolavslutningen som är på onsdag
herregud att ett helt läsår har gått igen.
Ikväll har jag gjort en cheesecake som vi ska fika på på avslutningskvällen, Edvin slutar ju 6:an nu.
Edvin och jag åker med Birka båten nästa vecka tisdag till onsdag, det ser vi verkligen framemot
ska bli jättekul...bara han och jag!
 
Virkar och pysslar det jag hinner med, målar liea gamla lådor har jag också gjort
.Dessutom har Markus och jag varit på Spa med övernattning i helgen.
UNDERBART....

Detta från mig denna gång
Tjing Tjong!!!
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design