fredagskväll.....

Hela helgen står för dörren!!!
Börjar med att ropa HURRA för John som fyller år idag!!
 
Här har det fållats gardiner sedan jag kom hem från jobbet,sånt orkar/hinner man med när man har middagen serverad på bordet när man kommer hem...underbart!!!!
Ska bli så kul att äntligen få byta gardiner i köket.
Har pyntat med lite dun i riset ute på bron
kanske nån liten påsk kärring kommer fram åxå.....
Annars pyntar jag inget till påsken!
Men hoppas på ett påskägg fyllt med nåt roligt.....
 
Har hjälpt Anna och Edvin att paketerat allt smaskigt de bakade igår (bläbärsmuffins,chokladmuffins och kladdkaka) som Edvin stått vid ICA och sålt idag till sin skolresa.
 
Har märkt alla mössor och lämnat in dom tills i morgon!!!
 
Jag har fått Tupperware grejjerna jag beställde hos mommo
Världens sötaste rosa bunke!
Omelettform att använda i micron!
2ägg lite vatten/mjölk + annat man vill ha i sin omelett och in i micron ca 3 min....
Ska testa i morgon till frukost!
 
Nu väntar Breaking Dawn 2 och soffan.
 




Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Gott att komma till dukat bord...
Kul att fixa nya gardiner :) och lite påsk ;)
Ha en fortsatt fin helg!
Sussi

2013-03-23 kl. 17:59:33
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Kaffeochmazarin

Skönt att komma hem till dukat bord.:)
Jag har bytat namn på bloggen och gått tillbaka till den gamle. Om du vill fortsätta kika in.:) Ha en skön söndag.Kramiz...:)

2013-03-24 kl. 10:10:55
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design