shopping

Syrran och jag hade en grymt trevlig eftermiddag på stan!!!!
Hittade en massa roliga prylar
Sprang hit och dit
letade och letade
vad???
Joooo syrran skulle absolut ha turkosa gardiner
hittade inga, förutom svindyra för fleeeera hundra kronor
Då bestämdes det att det fick bli vita gardiner(som hon kunde låna av mig)
och turkosa omtag.....
 
Men vi hittade en massa annat
Armband,armband (ÄLSKAR armband)
Söta magnetklänypr
böcker på bokrean
 
Dessutom köpte jag finaste muggen ever
slog även till med en ljuslykta i samma stil som jag inte packat upp ännu.
Oj köpte ju en ny väska också, att ha på jobbet
visar den i morgon.
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh vilken härlig shopping!!! Även jag är svag för armbandå din mugg ser ljuvlig ut!!! Här väntar nu sängen och en oläst tidning, lite vardagslyx då jag inte brukar ha tid för det då barnen är hemma... KRAM

2013-03-07 kl. 21:40:56
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design