Bloggandes igen.....

Nu ska vi se om det blir lite flera inlägg här på bloggen!!!
Har inte haft lust eller ork att skriva.
Har haft älskade mamma inlagd på sjukhuset och så himla mycket kom tillbaka i min oro efter att pappa nyligen gått bort....
Nu är mamma hemma igen och installerar sig i sin nya lägenhet som är så fin
och
hon blir piggare för varje dag!!!
 
Här kommer lite bilder om vad jag pysslat med.
Tomatplanterna växer så det knakar
nytt olivträd har inhandlats
 
Virkar för fullt
Sjöboden i Stocka öppnar ju snart, där vi ska ha alla våra alster till försäljning i år igen
Det öppnar på MorsDag den 26 maj!
 
Har haft godingarna på besök (det piggar upp en, man blir glad)
 
 
Har varit in med Sniffe på djurkliniken några gånger, han har problem med ena ögat
Blev sövd och de spolade tårkanalen på honom nu sist, så jag hoppas att det blir bra nu!
 
Sen är det ju en otroligt hektiskt tid på jobbet (skolan) just denna månad
Inskolningar, utskolningar, möten, utvecklingssamtal, avslutningar
Pust,pust,pust
 
Även hemma är det så otroligt mycket man vill hinna med
både ute och inne....
Och bara för att "gnälla" lite mera så är höften/knät/benet en ständigt verkande kroppsdel..BLÄÄÄÄÄ
 
Nu frukost innan jag drar vidare mot... jaaa just det... JOBBET!!!!
 
Ha en fin dag!!
och ursäkta mitt "gnäll" är bara så tom på energi
 




Kommentarer
Postat av: Agge

Man måste få gnälla ibland.:)
Kul att du är tillbaka.Kramiz...:)

2013-05-15 kl. 18:54:01
URL: http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gnäll på hur mycket du vill <3 Förstår dig att du haft en period där du haft mycket omkring dig som dränerat och tagit din energi. Gör mig glad att din mamma blir piggare å piggare å verkar trivas i nya boendet. Lämna massor med varma kramar å önskar er en fortsatt fin pingstafton <3 KRAM

2013-05-18 kl. 19:22:37
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Gardenhouse

Ja fy det är jobbigt när nära och kära ej är riktigt krya...hoppas din mamma fortsätter bli bättre och trivs i sin nya lya.
Min pappa gick ju också bort nyligen så jag förstår verkligen din känsla.
Så fina figurer du virkar!
Styrke kramar,
Sussi

2013-05-20 kl. 12:26:01
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: anniepiie

härligt att hon mår bättre för var dag som går! :D Du har så himla fin design på bloggen tycker jag, man blir glad när man kikar in här! :) Sådär är det, man är aldrig sysslolös, har alltid att göra om man inte jobbar! ;) Kram

2013-05-20 kl. 15:59:19
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Ingrid

Usch, din stackare vad oroligt du haft det. Hoppas hon får nya krafter och piggnar till nu din mamma. Kram

2013-05-20 kl. 21:42:39
URL: http://farmoringrids.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag har full förståelse att det är massa annat som tar tid, familj, vänner barnbarn, husdjur, jobb, m.m. Det är en bråd tid nu när det ska vara avslutningar än hit och dit inför sommaren. Blogglust kommer å går, min är också lite si så där för tillfället... Tillbringar hellre tid i soooolen. Försök njuta och va rädd om dig <3 KRAM

2013-05-22 kl. 15:14:46
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design