Att hinna med!!!

Tänk vad mycket man ska hinna med på 2 dagars ledig helg!
Helgen har full fart liksom
På lördagen målade jag bräder till halvpanelen
sedan åkte mamma och jag till stugan för att göra vinter där, usch vad det blåste och var kallt
vi hade sallad med och tänkte sitta ute och äte men vi åkte hem till henne och åt istället.
Men skönt att det blev gjort det vi skulle i stugan.
 
 
När jag kom hem tog jag bort alla löv på gräsmattan
hade tänkt kratta, men det blåste så otroligt mycket
tog gräsklipparen med uppsamlaren och den blev ju full direkt...kändes som jag tömde den minst hundra gånger
men fint blev det...tog bar några timmar minsann
 
Målning igen på söndagen, takbräder idag

dammsugning (hundhåroch  katthår i massor massor) tvättning av kläder,
skura rent trappan upp, bakade LCHF bröd
sen pysslade jag med något kul...
detta!
 
 
En Tiilda docka
 
Så hade helgen gått och måndagen väntar!!
Fotografering på skolan och Halloween pyssel!!!
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design