Grattis!

Grattis och Hurra
För idag fyller Truls (mitt barnbarn) 1 år!
Herregud vad tiden går
 
Har nyss kommit hem från Sundsvall och kalaset.
Fick både mat och tårta.
Markus, Linn och Jocke fortsatte vidare mot Timrå för att kolla hockey.
Edvin och jag åkte hemöver själva.
Både paket öppning och tårtätning var höjdpunkter för en nybliven 1 åring
Har inte börjat gått ännu, är lite feg men det står nog inte på förrän han knatar på själv.
 
Storebror fick naturligtvis paket också
Nu ska här plockas undan lite innan det är dags att gå till sängs!
 
Ska lägga in en massa fina bilder från Skiathos så småningom.
 




Kommentarer
Postat av: Therese Bjärstig

Tiden rusar fram, tyckte nyss du meddelat att du fått ännu ett barnbarn... Sötfisar är de <3 Ser fram emot lite soliga bilder från din semester, kan behövas med det regn å rusk som råder här! KRAM och en fin helg önskar jag dig <3

2013-09-20 kl. 08:20:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Hej vännen! Hoppas du får en fin start på veckan, och ja, liiite tid får du lägga på bloggen så jag får se din fina slinga, blir nyfiken ju.
Och ang din onda höft hoppas jag så att den ska bli bra, måste vara jätte tufft att ha så ont, särskilt med det rörliga jobb du har! Lämnar en drös kramar <3

2013-09-23 kl. 08:36:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese Bjärstig

Hi hi ja kanske det, bilderna har ju sin charm, visar den busiga sanningen, så det kanske passar med en sådan canvas i all fall... *ler* Och ja, är så glad i barnens tröjor, det 'r en bekant till svärmor som gjort dem å de passar så bra, med tanke på älgarna :-D Önskar nästan jag hade en själv! Hoppas du får en mysig kväll <3

2013-09-25 kl. 17:58:31
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design