Pyssel!!

 Här kommer lite foton på vad jag pysslat med den senaste veckan!
Fick en förfrågan av min brorsons flickvän som nyss blivit mamma om jag inte ville hjälpa henne att sy ett babynest till söta Alfons
och jag nappade direkt!
Här ser ni resultatet
Blev riktigt bra
Älskar verkligen dessa färger och tyget
Egentligen inte särskilt svårt,
men det var allt lite trix och pyssel
trångt i symaskinen, trångt och segt att få i snöret i kanalen
men det gick..... med lite tålamod :)))
Så nu är nästa Babynest på gång till lilla bebisen som kommer i april!!
 
Ett annat pyssel jag börjat med är detta (till bebis även detta)
jag gillar ju pärlor av alla de slag!!!
NAPPHÅLLARE
Så otroligt söta!
och praktiska!
alla pärlor är i trä!
 
När jag ändå är i farten
sååååå
gör jag fortfarande mössor
 
Ha en fin söndag!!!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design