Chalk Paint

Äntligen har jag fått tag på denna omtalade färg.
Chalk Paint, Annie Sloan
 
En helt otroligt härlig färg att måla med
Inget slipande behövs
funkar på alla material
kan målas i flera lager och sedan slipa (med sandpappar) så man får den chabby chic stilen man vill ha.
Täcker grymt bra
Enormt dryg
En hel massa härliga färger.
 
Jag har bara hunnit prova på en hög ljusstake som jag hittade på loppis.
Den är målad med färgen Provance först och sedan med färgen Old White
och så putsade jag lite så det ska se lite nött ut.
Perfekt!
 
Bara jag får tid nu så ska här målas
lite inspiration
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese

Så härligt ni verkar ha haft på er semester, jag blir sugen att åka dit jag med ;-) Men får nöja mig med semester här hemma i år, bara en låååång vecka kvar, men sedan så får man njuta å slappa :-) Trevlig helg! KRAM

2014-06-27 kl. 07:33:36
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design