Mössor, baynest och flodhäst!

 
 
Helgen har rusat iväg.....
Sjukt tråkigt/dystert väder...blääää
Någon påfyllning av energi i solen blir det ju inte!!!
Men glad av att få en tulpanbukett blir man ju
Tack Anna och Edvin

Men helgen har jag tillbringat vid symaskinen bl.a
Jag har fixat en massa mössor, bakat bullar, gjort klart sötaste flodhästen ever!!!
finns intresse av att köpa denna söta varelse mejla mig [email protected]

och gjort ett BABYNEST
till den väntande lilla bebisen som kommer i april
alltså redan nästa månad blir jag mormor igen.....
Ett besök hos mommo gjorde syrran och jag som vanligt
många goda skratt och gott fika.
 
Ett gäng mössor blev det.

I dag är det pyjamasparty på fritids!!!
Härligt skoj ska vi ha.
och
Sportlovet börjar ju denna vecka hos oss....
Tjing Tjong!
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design