Ditt å Datt

Inte ofta tiden räcker till för bloggandet nu
Kanon mycket att hinna med på jobbet såhär i slutet av terminen.
Håller på skolar in nästa kull av förskoleklass elever just nu, ett riktigt härligt gäng vill jag lova.
Dessutom ska årets gäng avslutas och skolas in i skolan.

Fullt upp med tandläkarbesök är det också, håller på att rotfyllning och göra kronor lite här och där i munnen 😉 passar på när jag är uppe i summan som ger en halva priset.
Men har ju världens tandläkarskräck, så tack och lov att en lugnande tablett dämpar ångesten lite.

Lilla Luna (nyaste barnbarnet) växer så det knakar, söt som en sockerdröm.

Har lite smått börjat funderat på packningen inför Turkiet resan.
Åker ju nästa torsdag.

Prismärkning av alla virkade figurer skall också göras innan resan, det är ett gediget jobb vill jag lova!
För snart öppnar Sjöboden i Stocka inför sommar säsongen.

Nu är det sovdags 
God Natt






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilka söta Ugglisar dem gillade jag!! Ja, naturligtvis gillar jag lilla Luna med -men det är ju SJÄLVKLART!!

2014-05-18 kl. 14:19:51
URL: http://farmoringrids.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Förstår att det måste vara full rulle nu, blir alltid så i terminslut tycker jag, så mycket som ska avslutas/påbörjas.... Men nu vet jag iaf att allt är bra med dig, å passar på att önska dig en härlig resa om jag inte tittar in mer innan det bär iväg! KRAM

2014-05-20 kl. 08:05:56
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design