Helgen

Oj nu är jag tillbaka här på bloggen igen, tror jag och hoppas jag!
Söndagkväll och en grymt seg, tråkig och lång dag har det varit
Bläääää!
Gårdagen däremot gick i rasande fart
Gänget från Sundsvall var här, Luna och Linn var hit och Anna kom också en sväng efter jobbet.
Så kul när vi träffas allihopa
Vi fikade grymt goda bullar som Cathrine hade bakat.
Wilton, Truls och jag tog som vanligt en skogspromenad, de älskar att gå i skogen.
 
 
 
Klädbytardag var det igår
Jag fyndade en gåstol till Luna för ynka 30 kronor, så bra att ha här hos oss.
Själv sålde jag mössor som vanligt.
 
Har Edvin här ikväll, vi har spelat några matcher Fia och fixat hans älskade kullager till sparkcykeln.
I morgon är det jobb igen och vi ska med gänget och bada i Bergsjö!
Tjing Tjong och trevlig kväll!
 
 
 
 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design