Underbart!


Tänk att en liten macka kan vara så god när man inte ätit det på länge.
Brödet blev riktigt bra
inte så snygga men det spelar ju ingen roll
och snabb bakat var det ingen jästid där inte
bara 4ägg och 4 dl bakerix och lite linfrö

Så nu njuter jag i fulla drag av en macka och len kopp cappuchino!

Bakade även släta kanelbullar med det nya mjölet och sötningsmedlet Sötrix
har förståss inte smakat dessa ännu
men kanske blir det en till kvällen :)

Nu ska jag ut med dixon en stund





Kommentarer
Postat av: Nuppan

Såg riktigt mumsigt ut :) Härligt att få äta ett bröd utan att få dåligt samvete :) Själv tog jag mig en chailatte på stan idag, vi kan väll åka in å ta en tillsammans nån dag :) Kramar

2011-10-13 kl. 21:33:32
Postat av: vintageretroprinsessa

mmm nybakt :)))))

Det bästa som finns nästan :)

Hoppas allt är bra med dig och alla kram

2011-10-14 kl. 21:34:47
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åhh så smarrigt! Så du kör också LCHF? Går det bra? Hållit på länge?

2011-10-17 kl. 22:48:20
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design