lördag....




Här bakas det och tvättmmaskinen dundrar på
spelar backugan och beyblade, fixar badvatten till två killar som är badsugna
plockar och plockar,det är grejjer överallt tror jag!

Skulle behöva kratta bort alla löv från gräsmattan för trefje gången denna höst, men det blåser nog för mycket idag ;)

Ska fixa paketet till min hemliga vän i Vita Gåvor och skicka iväg

Ikväll kommer Evvan,David och Jaime från london och stannar i någon vecka
gud så kul det ska bli att träffa dem.

Fick Allt i Hemmet Julspecial igår, men har inte hunnit kika i den ännu.

Näe nu är det dax att fixa lunch till killarna
Ha en bra bra bra dag!!!!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja min man brukar gilla när sakerna är på plats å han ser hur jaghade tänkt.... så han låter mig hållas ler Hoppas du får en fin dag <3 KRAM

2011-10-25 kl. 08:21:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Mmm...så mycket gott!

Hoppas du har fått en bra start på veckan!

Snart åker du väl?



Kramar

2011-10-25 kl. 08:31:24
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design