En bra helg......


Här sitter jag och mumsar upp det som finns kvar av mitt lördagsgodis!
dumlekola,mjölkchoklad,seg banan,seg råtta,toblerone
gott gott.

En helg med väldigt lite måsten...skönt....

Har virkat 3 små dockor i pastelliga färger.
Lyssnat klart på ljudboken (otroligt bra)
Suttit med fötterna i ett fotbad läääänge
Fyllt frysen med en masssa bullar
 

Njutit av vintersolen ute med Dixon
Stor städat sovrummet.
Tvättat lite kläder
Summa sumarium en riktigt bra helg!

Ahh nu är godiset visst slut ;)  TUR



Då är det bara att ladda inför ännu en jobbarvecka gott folk!
Tjing tjong





Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt!

Vi har också haft en helg på hemmaplan men jag tycker det är riktigt skönt IBLAND ;)



I veckan ska jag läsa klart boken, ska bara hitta tiden ;)



Kram

2012-02-06 kl. 12:36:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design