Morron morron på er!


Blåsigt ute idag igen märkte jag när jag kom ut.

Sniffe är på hugget hör jag sprätter och krafsar som bara den i sin bur, han vill nog komma ut en stund skulle jag tro, han är ju en "inne" kanin men brukar få vara ute varje dag en stund om vädret tillåter.
Han fick komma ut NU....krafsade som en galning i buren



Idag ska här äntligen bakas de små söta underverken som kallas macarons
Är lite klurigt har jag hört, ibland blir de perfekta och nästa gång blir de bara skit (spännande).
Jag ska inviga min fina vinst från Cecces.


Dessutomon ska vi göra Dulche de leche-glass
glass med kondenserad mjölk (ger en underbar kola smak).
Receptet hittade jag här.

Japp då är det dax att sätta igång!
Ha en fin dag allesammans!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät härligt med en dag i backen, och du, jag vill ju se resultatet av ditt bakande ju vännen <3 KRAM

2012-01-14 kl. 21:30:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh spännande med macarons! Har varit så pirrig att se bilder på dom att jag till och med drömde om de!

2012-01-15 kl. 06:12:19
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design