Urk!!!

Vaknade mitt i natten (förrgår) av att jag hade världens illamående och ont i magen
rusade upp på toa och då kom
en kaskad utan dess like ur munnen
ända tills det var slut på allt maginnehåll
och så höll det på hela natten....
BLÄ...BLÄ...
Så igår var jag helt utslagen orkade knappt vara uppe.
men idag är det mycket bättre, lite knorr och knak i magen bara.
Har även kunnat ätit lite idag.
Bakade fröknäcke på förmiddagen
Tog fram sopsäckar och rensade ur gardin/lakans förrådet
tänk vad mycket man har i skåpen som man aldrig använder....
 
Ny långkofta kom med posten, som jag beställt för länge sedan
Otroligt skön men liiiite för lång kanske....
 
Här har det snöat lite igen såklart.Räcker mer än väl nu med snö.
 
Mamma hade vattenläcka igår så Markus var ner dit 2ggr för att hjälpa henne
han är så otroligt snäll/hjälpsam.Ställer alltid upp utan knorrande och klagande
Du är bäst...PUSS...
 
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fin kofta! Men du, så otäckt med skalvet, men som du säger det händer då å då, bara för nått år skedde ett litet skalv i minatrakter å det var obehagligt tyckte jag. Massa kramar!!!

2013-02-06 kl. 13:44:38
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design