Vilket flyt jag hade igår.....

.......Tack Annika och Linda......
Igår var jag på Typperware party hos Annika (syrrans flicka)
Det var så trevligt och otroligt smaskigt fika som de bakat
där de använt bakgrejjer från Tupperware.
Lotterier var det också förståss och jag hade verkligen turen med mig att vinna.
Kolla bara.....
ALLT detta vann jag!
JAG = GLAD
Burken med lock på är en gejj som man lagar mat i micron med
Micro Cook...verkar toppen
Ska göra fint i skafferiskåpet med de nya burkarna sedan.
 
Dessutom köpte jag ett sött litet bakset till Wilton
Siliconform,bakbunke och en liten slickepott
 
Annars idag har det ju varit riktigt fint väder, tilloch med solen värmde lite mitt på dagen.
Har nyss varit ner till mamma en sväng och sett hur hon mår...fortfarande feber...
Nu vill väl dixon ut en sväng innan det är dax att inta soffan en liten stund innan
John Blund dyker upp.
Tack för idag!




Kommentarer
Postat av: cecce

Men grattis!! Du har verkligen turen på din sida:-) Tupperwareburkar är ju bara så bra. Har en hel hög:-)) Men nu har det kommit en massa nytt som jag missat skulle jag tro. Var längesedan jag var på party!

Kram cecce

2013-01-29 kl. 21:50:55
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack goa du för din kommentar, du har så rätt, nu skiner solen, maken fixade tvätten å mamma kom med tulpaner, å ja, jag är på bättre humör omän ännu trött ;-P Vilken tur du hade TW har j uså bra saker!!! KRAMAR i massor <3

2013-01-31 kl. 13:47:29
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: cecce

Du får gärna gnälla av dig:-) Och jag förstår så väl din frustration och den där känslan när ingen fattar:-)
Tyvärr finns det bromsklotsar på alla arbetsplatser men jag hoppas du inte ger upp. Du behövs! Var så säker:-)

Kram Cecce

2013-01-31 kl. 22:03:05
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt att ni lånat lille W i helgen, hoppas ni får den härlig helg tillsammans! Här kom vi just in efter att ha åkt spark och sedan skoter med grannarna, en udnerbar tid nu då det inte är så kallt och solen börjar att kika fram. Massa kramar <3

2013-02-01 kl. 15:14:22
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design