Bakning

Var tidigt på jobbet i morse
Edvin och Loke sov här eftersom Anna jobbade.
Var vaken sen 4 på morgonen,för då ringde Anna och hade varit inne på akuten, hon är ju så rosslig och kvav i luftrören så tillslut fick hon ingen luft, fick kortison och lite andra mediciner med sig hem..
Så himla otrevligt när det liksom är stopp och går inte att andas.
 
Dagen gick fort på jobbet
Hemma igen blev det stor bakning
Både glödhoppor och bullar, bra att ha med till fjälls nästa vecka.
Anna funderade om jag verkligen ville baka allt detta trots att jag inte äter något av det själv.
Klart jag bakar
 
Till middag blev det denna goda LCHF pizzan 
Botten gjord på ägg,grädde,mandelmjöl,kokkosmjöl,fiberhusk,ost och lite salt
På den hade jag banan,annanas,champinjoner,tomat och ost
och en stor klick beasås!!!!
Godaste pizzan!!
 
Tog med lite nybakat och åkte tillmamma en stund hon blev så glad!
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: cecce

Mmm...ser gott ut alltihop! Vad duktigt att du klarar baka fast du inte äter...det där har jag så svårt för:-) Fast pizzan lät god! Kanske skulle testa göra en lchfpizza någon gång:-)!!

Hoppas du får trevligt i fjällen!

Kram Cecce

2013-03-05 kl. 22:15:39
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design